dažādi mākslojumi

sestdiena

Tāda tendence viļņus gāzt ūdenī un tad noskalot ar jūras sāļajām putām.

kamols

Es dažreiz gribētu lai manis nav
Lai es būtu tikai stāsts,
Tikai izdomāta pasakai vai tēls.
Vai neizsacīts lāsts pār
Visu zvēru galvām.
Es būtu noklusēts vārds
Ar aukstu asaru piegaršu kaklā
Un tas viss tikai tāpēc,
Lai nekad mēs nesatiktos.
Labāk nekad, lai nav jāmelo, ka nesāp.




Es esmu 4 sienās. Manas rokas stiepjas no 1 aukstas sienas līdz otrai. Un šodien ir tik skumji, ka manas domas sajūk un rada neparastu mākslu. Sienu mākslu vārdos un domās un neprātā piezogas kaut kas savāds. Gribas aizmigt nomodā, it kā daydreaming it kā nightmares. Un tomēr ja sit, tad sāp.







Tev ir tendence pūst.
Pūst ziloni no mušas
Un vētras viļņus
Stikla ūdens glāzē.
Un pūst vēju kuģim
Pilnās burās, tikai atkal
Un nepareizo pusi.