dažādi mākslojumi

svētdiena

Es ieliku savu dzīvi matemātikas formulā un rezultāts sanāca tukša kopa.

Vienu cigāru, lūdzu, un arī kafiju. Tādu labi stipru. Der arī ekspreso. Un tad vēl nedaudz gumijas lācīšu konfektes. Jā, pietiks, ļoti labi. Hmm… jums izskatās tādi gadi smiekliņi. Tos arī iesveriet nedaudz.
Tā.. man vēl vajadzētu drusku zaļās gaismas luksoforā un sakiet, vai tie perlamutra sapņi svaigi? Vakardienas, bet labi, ja? Nu tad varbūt arī tos man nedaudz.
Un es tā skatos jums gribasspēks beidzies. Žēl, galvenokārt jau tam nācu pakaļ.
Un sakiet, kas jums vēl tāds svaigāks? Ak, mīlestību tikko piegādāja… eh nu, bet kurš tad to var atļauties! Ne jau tāds parasts ierindas cilvēks kā es. Ā un kamēr neaizmirstu arī dvēseles mazgāšanas līdzekli, lūdzu. Nē, mazajā iepakojumā. Gan kādam laikam pietiks. Un atcerējos, ka vīram sirdsapziņas skurbis iet uz beigām. Arī to pavisam nedaudz. Nevar jau tā arī trakot.
Nu rādās, ka tas būs viss. Un cik man kopā jāmaksā? 5 mēneši dzīves un 2 kapeikas veselības.. tūlīt. Es tomēr maksāšu ar karti. Kāds nu bija tas kods.. ak, pareizi – mēs mirsim jauni. Protams, protams.
Labi, paldies jums liels.

Visu labu un uz redzīti.