dažādi mākslojumi

trešdiena

mans velosipēds imitēja vientuļu sienāzi.


Pāris minūtes klusuma par tiem, kas tumsā uz lielceļa zvaigznes skaita.

Mugurkauls savijas ar balto līniju vienā bizē
Un plaukstas silto asfaltu aijā
Un savītās rokas sargā bezmiegu
Kas ceļmalas grāvjos spēlē paslēpes ar putekļiem
Un es negribu aizmigt
Un es negribu pamosties
Pēdas ķer mēness staru iedegumu un
vieglprātīgs ķēriens mani ietin divās garās rokās.
Tik garās, ka pus pasauli varētu samīļot
Un visiem paliktu kaut nedaudz siltāk
Bet laika ziņās šonakt solīja vētru
Un tā nekur nav pazudusi
Vētra prātos un skaļi pērkondārdi sirds rajonā
Kā neapslāpētu bungu rīboņa un zibeņi joņo caur vēnām.
Smiekli aizskan un atsitas tikai pret debesīm
Acis neredz tālāk par degungalu un nav arī vajadzīgs
Es šonakt gribu tikai sajust
Lielceļu, plaukstu, nakts smaržu un vēju
Sajust kā mūsu soļi piebradā nakti un
Ar katru zvaigzni arvien tuvāk mērķim.
 
23.07.2012